söndag 15 november 2009

Litteraturuppgiftsångest

Idag har jag skrivit, skrivit och skrivit lite till på min litteraturuppgift. Blir hyggligt bra och den är nu inskickad. Nummer tre på varje kurs är alltid värst, det är inte den sista och jag har redan skapat två innan. Jag hade djupa funderingar på varför jag håller på med detta och inte bara njuter av livet när jag är ledig. Men det är ju så att jag har bestämt mig för en master och då ska den grejas. Tyvärr kan det vara till vilket pris som helst, för envisheten är stor.
Om två helger ska vi till Vellinge på bröllopskalas. Idag fick jag reda på att det var 70 personer inbjudna och jag ser verkligen fram emot festen. Kusinen och hennes man är kanontrevliga och det ska bli dans :-)
Sönerna sköter sig exemplariskt och det är så skönt när de bägge har körkort. Inget mer skjutsande över huvudtaget. Tack för att jag fick lägga ner den tjänsten!

Inga kommentarer: