lördag 14 november 2009

Jobbveckan


Denna vecka blev något i hästväg jobbmässigt. Dels beroende på informationen att vårt företag inte köper några apotek och dels för att jag var i London två dagar på konferens. En konferens som var kanontrevlig och innehöll en hel del kul semiarium och dessutom befann vi oss på en rugbyarena, Twickenham Stadium.Och när vi ändå ändrar allt håller vi på och implementerar en ny produkt på ett av våra mest kritiska flöden och det funkar för det mesta, men ibland fungerar det lite sämre, vilket innebär en hel del press på oss.Men det innebär ju inte att någon annan gör mitt jobb när jag inte är där. Något som jag skulle vilja!

Men i och med att det inte blev några apotek inköpta är det som jag och min grupp jobbar med helt klart hetaste ämnet på jobbet. "Snyggaste tjejen i baren" helt enkelt. Kul men det var väldigt vilken skillnad det blev på uppmärksamhet.


Helgen ägnas åt ytterligare en litteraturuppgift. Och nu börjar det närma sig med att min tjänstledighet blir godkänd. Tänk att få vara ledig i fyra månader och bara ägna sig åt en sak på dagtid. Ska bli helt fantastiskt!

Inga kommentarer: