lördag 24 oktober 2009

Spinning, träning, skola, bilar, körkort och ny bröllopsfest

Ibland blir det en koncentrerad uppdatering, som t ex idag.

I veckan har det varit skola och som vanligt är det ett skönt avbrott i vardagen. Denna gång var det extra roligt för det var precis mitt ämne och dessutom en gammal kollega som föreläste. Väldigt duktig har han blivit och det var kul att kunna tjattra på med en gång efter tio år.

Träningen trillar på och nu gäller det att hålla i så det fortsätter att bli resultat. Jag har lagt upp ett träningsprogram som innehåller två fyraveckorsträningar. Allt för att kunna se vad kroppen håller för just nu.

Inatt blir det spinning på Rosa Bandet spinningen - ska bli fantastiskt kul att se vad det blir för bus där inatt. Rapport kommer så ni kan sova gott, själva. Eller kolla in på Rosa Bandet.

Och sen är det bara att gratulera Tobben igen: Han har tagit körkort! Och jag är så glad för att jag slipper köra runt med honom. Ska ju vara helt ärlig och säga att det inte har varit så mycket det sista åren, men ändå. Problemet är bara att just nu finns det tre bilar här hemma och ingen fungerar. Jag fattar inte riktigt hur det kan bli så, men nu är det så. En bilmeckare skulle ju vara önskvärt till huset just nu.

Mera roligheter: min kusin Elin har äntligen gift sig med sin Billy. Så nu ska jag åka på bröllopsfest till Skåne igen. Och självklart gör vi det. Som mamsen uttryckte det:" Frissan är beställd - jag kommer."

Inga kommentarer: