fredag 2 oktober 2009

Mycket att göra

Det är full speta i livet. Jobb, träning, skola, kamrater,söner, hus, sambo och annat spännande. Kul och roligt om vart annat och samtidigt behövs det inspiration.

Det som är allra roligast är att jag är fullt godkänd för att börja cykelträna ordentligt. Min sjukgymnast är verkligen grym på att rehabilitera och göra mig och glad inför träningen. och jag bara njuter av känslan att min kropp svarar med att bli starkare. Inte som innan när den bara blev sämre och sämre. Som nästa uppgift för att kunna cykla något Vätternlopp är att jag ska skriva en träningsplan som han och jag ska diskutera igenom tillsammans.

Sönerna blir äldre och mer och mer självständiga och det är väldigt skönt. Nu kan jag äntligen börja ägna mig åt det som jag vill och har lust med. Och träning är ju definitivt en sån sak som jag gillar och kan ägna mig så mycket som helst åt om jag kan. Sen är det så spännande att gå på föreläsningar och höra på andra som är verkligen intresserad av det som de gör.

I helgen ska jag ägna mig åt mig själv och åt att studera. Är ju så fruktansvärt kul!

Inga kommentarer: