fredag 7 augusti 2009

Restaurangbesök


Igår kväll var jag ute med två fd studiekamrater från min första vända på universitetet En av de är min fd man och den andra en kul, pigg och glad Pellepenna. Hur kul som helst och helt plötsligt var klockan halv tio på kvällen. Servitriserna hade lite problem med att vi aldrig beställde för vi hade ju så mycket att prata om. Men god grekisk mat fick vi i oss till slut.


Den där hett åtråvärda höftröntgen ser ut att bli av. Sjukgymnasten såg och hörde min irritation över hans diskuterande, så farbror doktor har fått hans råd att göra detta. Hoppas nu att alla har samma åsikt som mig.


Eftersom min sambo är bortrest så är jag den som ska göra allt. Känns verkligen som på min singeltid. Lite skönt att göra allt i min takt, men det är ju en massa att fixa och dona.


Nishikin blir mer och mer unik. Idag fick den en ny sadelstolpe, så nu finns det definitivt bara en sådan cykel i vlärden.


Nattdax!

Inga kommentarer: