söndag 2 augusti 2009

Näsbokrok och Vårgårda




En av mina kamrater har fått ett nytt hem bredvid ett naturreservat. För att glädja henne och den nytillförda sambon åkte jag och en annan kamrat dit igår. En massa andra var där också, och det blev en trivsam stund vid grillen. Och dessutom en kanonskön promenad - förutom för min lilla höft - på fina stigar vid Näsbokrok. Detta naturreservat är alldeles förbenat vackert vid havet med utsikt mot Nidingen. Åk dit och gå en rask promenad utmed havet och på spångarna när du har tid!



Idag är vi tre kvinns som ska åka till Vårgårda och titta på den kvinnliga eliten i cykling. Emma Johansson och Susanne Ljungskog och ett bra gäng till ska köra linjelopp. Ska bli hur kul som helst.


See you!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hade jag inte varit så trött så hade jag nog hängt på till Vårgårda, fråga gärna igen om det blir fler tillfällen...

Karin Ahlin sa...

Klart jag frågar dig igen. Det kommer fler världscuper till Vårgårda!