lördag 18 juli 2009

Tjurighet

Jag kan bli lite fascinerad över mänskligheten. Istället för att säga:"Så här tycker jag.." är tjurighet ett uttryck som man tar till. Och för att inte ni i min omgivning ska känna er träffade så är detta något jag har funderat på länge och även diskuterat med nära vänner. Det bästa var det en som sa och det var: " Det är ju mest jobbigt för mig, för jag umgås ju med den tjurige jäkeln hela tiden."

Nej, ut med det och gå sedan vidare eller ta tag i det som är problemet. För min åsikt är att problem går att lösa för det mesta, på ett eller annat vis.

Idag är det en småmulen dag i livet som mest passar för inomhusaktivitet. Men eftersom jag hade planerat uteaktivitet och det inte hällregnar får det bli lite ute i alla fall. Jag har ett halvfärdigt projekt i buskaget och det skulle vara kul att få det färdigt :-)

See you!

Inga kommentarer: