fredag 31 juli 2009

Sjukgymnastbesök

Jag började dagen med att gå till sjukgymnasten och blev undersökt, för vilken gång i ordningen vet jag inte, med avseende på rygg, bäcken och ben. Det fanns inte speciellt mycket att anmärka på, förutom min vänstra bäckendel. Det som kändes betryggande denna gång är att jag är REKOMMENDERAD att cykla och det passar mig alldeles utmärkt!



Dessutom ville sjukgymnasten prata med min kiropraktor och läkare för att få en samlad bild. Och det tyckte jag var ett väldigt proffsigt bemötande. Och han var ett fan av HCK! Vi ska nog trivas bra ihop känns det som om.



Jag ska dit på onsdag nästa gång och vi får se vad han har fått ur läkaren och kiropraktorn tills dess. Och hoppas att de pratar samma språk.



Nu har jag dessutom beställt tid för att fortsätta ombyggnaden på cykeln. Det kommer att bli helt unik, min kära Nishiki.




Sambon har åkt iväg för att köra Ride of Hope. Hoppas det går bra för de och att de kommer att ha så himla kul. Jag hoppas innerligt att jag kan vara med och cykla nästa år.

Inga kommentarer: