lördag 4 juli 2009

Recensioner ur livet

Recension 1: Carl-Einar Häckner var helt OK. Jag gillar bättre att han gör riktiga trolleritrick än håller på med en massa olika blod. Men det är väl lite som Mats Wedin, VD på Liseberg, sa innan: "Vi håller på traditionernaLiseberg."

Recension 2: Sommarkvällarna är helt ljuvliga. Äntligen blir det lite svalare och jag får lättare att andas och leva!

Recension 3: Whiskeyrösten är så tröttsam. Speciellt som ingen hör vad jag säger. Idag slutade det med att Jonte fick tolka vad jag sa ibland :-(

Recension 4: Touren har äntligen startat och jag får se en massa bra cyklister, snygga landskapsbilder och höra världens bästa sportkommentatorer; Roberto Vacci och Anders Adamsson.

Recension 5: Globalknivarna som yngste sonen fick av sin mormor var helt ljuvliga att använda. Jag hoppas innerligt att han får nytta av dem i sitt yrkesliv.

Recension 6: Affären Bagaren&Kocken var en fantastisk ny bekantskap. Och det blev ju bara ännu bättre av att de sålde Pellegrino drickor. Åk dit om ni har tillfälle och gå omkring och njut!

Inga kommentarer: