fredag 10 juli 2009

Maskeringstejp


Mycket spännande kan man ha med maskeringstejp. Dessutom kan jag och sambon diskutera maskeringstejpens vara eller inte så att sakerna rycker i huset. Eller mer så att jag kastar saker omkring mig. Jag tycker att saker ska göras på ett visst sätt och sambon på ett annat sätt. Inte helt lätt att få två tjurenvisa personer att sluta fred kring detta. Så det fick bli omröstning på jobbet och av kvalificerad personal som bor ihop med målarmästare. Resultatet? Oavgjort, givetvis!


Men nu har källarnedgången en mörkare blå färg och det är snyggare än den gamla. Så jag får hoppas att det kommer dit ett lager färg till och att det sen kan bli färdigt.


Sambons son med flickvän är här på besök. Det första någonsin och det märks på far och son att de saknar varandra. Mycket mys och t o m chips på fredagskvällen :-)

Inga kommentarer: