fredag 12 juni 2009

Middag

Igår hade jag ett gäng från skolan hemma på grillkväll. Skönt att bara sitta ner och prata en massa strunt. Det bästa är ju att marktjänsten var fixad med hjälp av sambon och yngsta sonen. så jag kunde bara hänga med och prata med alla som kom.

En hel del filosofiska diskussioner om meningen med livet och vad vi ska göra när vi blir stora blev det. Skönt att kunna slappna av och diskutera allt mellan himmel och jord.

Snurrigheten är fortfarande inte helt borta. Jag hoppas den går över i helgen, annars får det bli farbror doktorn igen.... En sak är i alla fall bra med att springa dit jämt och ständigt; nu har jag fått en tid för röntgen av ryggen och bäckenet i början av juli. Ska bli kul att höra hur det ser ut i den delen av kroppen.

Några av min tankar går till kompisar i cykelklubben som kör Vättern. Vädret blir säkert kanonbra för er, även om lite sol hade hjälpt! Ha en go tur!

Inga kommentarer: