tisdag 16 juni 2009

Livet trillar på

Äntligen har yrseln släppt. Jag kan tänka mig att det beror på spänningar i nacken och för lite semester. Så nu ser jag fram emot midsommar i Fjällbacka. Sambon och jag drar dit så fort jobbet tillåter på torsdag och sen tillbaka sent på söndag.
Det som ska bli mest spännande är midsommardagen då vi ska åka ut till Väderöarna och titta runt. Dels för att det var ett bra tag sen som jag var där och dels för att det är lite spännande med vädrets makter och en så lång båtfärd.

Midsommarölen är inköpt och som vanligt blev det att ta de mest spännande etiketterna av ljus lager. Hittade nåt Gotlandsöl och något med indianetiketter från Belgien. Lite blandat smågodis i ölform.

Det som är svårast just nu är att gå och lägga sig/mig. Det är ju så ljust och jag tycker att klockan är nio fast den är halv tolv på natten. Så min ankomst till jobbet är så sent som möjligt :-).

Inga kommentarer: