lördag 30 maj 2009

Sommarlov!

Nu satt den där som en smäck! Sommarlovssignalen...

Skönt var det att ha redovisat projektuppdraget och att den sista litteraturuppgiften blev godkänd. Och vi lyckades skapa lite sommarlovsstämning i salen, genom att fnissa oss igenom den sista redovisningen. Och den där vanliga sommarlovsångesten kom - jag får inte träffa dessa människorna förrän till hösten :-( . Bästa komplimangen fick jag av en kursare som tyckte att jag hade varit kryddan på denna kursen - jag hade sett till att det hade hänt saker! Tack för komplimangen!

Ingegerd och jag ska se till att få ihop gänget under sommaren. En liten fest hade varit roligt!

För att fira åkte jag och sambon till Varbergs klippor och picknickade. Skönt och väldigt avkopplande. Bara att ligga och titta på havet och på solen ger energi till kroppen och själen.

På förmiddagen har vi varit på en ledarutbildning i cykelklubben. Kul och skönt att lyssna på lite ledarskap på ett otvunget sätt. Och prata med härliga och trevliga personer.

Nu ska jag ut i trädgården...

Inga kommentarer: