söndag 24 maj 2009

Sommarlov

Ja, det är lite skönt att ta det ordet i munnen, för nu är den där f*e uppsatsen inlämnad. Det blev ganska bra till slut tycker jag, även om det kunde ha blivit lite mer skrivet tycker jag. Mer spännande tycker jag det är att när jag ska ladda upp ett dokument till en kurs till IT-universitet så fungerar det inte. Och det är inte första gången. Nåt om bagarens barn är lämpligt att fundera på för dem.

Sambon fick uppdraget att göra den sista korrekturläsningen och tyckte det var ett riktigt intressant ämne och började fundera på att börja plugga. Kul!

Yngsta sonen har åkt till sin pappa, men gladde mig med att göra en meny till onsdagens grillkväll. Dessutom skrev han en inköpslista också. Tyvärr blir det ingen kockassistens eftersom han ska göra sin halkkörning på onsdag! Tack Tobbe för hjälpen!

Inga kommentarer: