söndag 31 maj 2009

Sommarens tema

Idag bestämde jag och sambon att temat för denna sommaren ska vara havet och altanen. Detta kom vi på när vi "bara" skulle åka till Hjuvik och äta glass och sen kom på att den där färjan till Björkö såg ju spännande ut osv. Så en glasstripp blev till en halvdagsutflykt istället.

Altanen fick en liten stund idag, men det bästa var att den fick virke till staket. Ska bli så kul när den blir helt och hållet klar :-)

Nya trädgårdsverktyg idag? Nej, men eftersom grästrimmern la ner så ska jag köpa det där kombinationspaktet med grästrimmer och häcksax som jag tittade på igår. Jag vet i alla fall vart jag ska åka...

Girot är slut och det är himla trist. Så nu får jag vänta till Touren startar för att höra Vacci och Adamsson igen. En hel månad är det tills dess...

Inga kommentarer: