torsdag 21 maj 2009

Nu SKA säcken knytas ihop

På måndag kl 12 ska vårt uppdrag lämnas in. Så idag har jag och en studiekamrat suttit på var sin sida om mitt matsalsbord och skrivit och plitat. Bra blir det, men nu är ju bara själva analysen som ska bli klar. En del som inte helt är min bag, så den får jag gärna hjälp med. Jag är mer för att skriva det som är enkelt och lätt, t ex en projektplan. Som tur var tycker inte alla lika i min grupp, så vi ska nog få ihop det till en helhet.

Grillat blev det också för första gången i år. Jag har inte riktigt fattat varför det tog så lång tid, men det ska väl funderas och diskuteras lite bland männen i huset. Korv och bananer med choklad i blev det i alla fall på premiären :-)

Tyvärr fick jag inte vara ledig imorgon, så nu är det snart läggdags.

See you!

Inga kommentarer: