torsdag 14 maj 2009

Lite spritt i tantakroppen

Yepp, idag har jag varit vaken precis hela dagen - om nu dagen slutar kl 18 :-). Inget middagssovande eller lunchsovande denna dag. Så förhoppningsvis har infektionen gjort sitt för denna gång i min kropp.

Och sen är det så gott med blodpudding, välling och pölsa. Men vad gör jag inte för att få upp mitt urusla blodvärde...och så apelsinjuice till det hela förstås. Dessutom har jag tjatat till mig en ny tid hos tantdoktorn på måndag. Nåt spännande hoppas jag att de kan ge mig...bara det inte är blodpudding ;-)

Annars har det mest blivit att strutta runt och sen prata lite i telefon. Detta för att fördriva tiden och se om det händer nåt spännande. Girot går ju också kanonbra att kolla på. Speciellt som det går bra för di svenske.

Min lilla mamma fyller år idag. Hon är på vift i Stockholm och jag hoppas att hon kan se de fem obesvarade samtalen som hon har från mig :-). Mobilen är inte ett helt lätt redskap att handskas med för henne. Hennes mest bevingade gällande mobilen är att "Jag har ett kuvert i telefonen". Vilket betyder att hon har fått SMS... But I love you, Mum!

Inga kommentarer: