tisdag 12 maj 2009

Kanonförkyld

Ja, jag blev ännu mer förkyld än jag hade tänkt mig. Men det är ju absolut inte så konstigt med tanke på att sambon har varit dunderförkyld i en vecka. Så nu har jag tittat på alla URprogram som finns, telefonsamtalat med alla som det går ( gärna länge och utförligt), börjat mailterrorisera andra på jobbet - kort sagt jag har TRÅKIGT...

Och tråkigt är något som jag inte klarar av att ha. Sambon hade en diskussion om att jag borde lära mig detta, men jag tycker att det är bättre att nyttja det jag är bra på. Fixa och dona mm.

Och lite efterarbete med Hisingen Runt är gjort. Nu ska vi börja planera för nästa års upplaga ;-).

En uppmuntrande sak var att en kursare hade blivit inspirerad av att jag vill göra en Masteruppsats och funderar på att göra samma sak. Kul att få vara en inspirationskälla!

Inga kommentarer: