fredag 8 maj 2009

Jag ska bli en pettant!!

Hädanefter kommer jag att bli en pettant som ska lägga mig i allt och styra och ställa. Idag hade vi en artikel om Hisingen Runt som var införd i Metro. Väldans skojsigt tyckte jag igår och hade inte riktigt tid att ringa och be att få den uppläst för mig. Det gör jag INTE om. Idag fick jag läsa att anmälningstiden var över och att de cyklister som ska komma på söndag inte kunde efteranmäla sig. Lätt upprörd ringde jag upp tidningen och de bad om ursäkt för sakfelet, men tyckte samtidigt att de inte kunde låta alla korrläsa allt! HALLÅ!! Vi kunde ha missat 300 cyklister p g a detta...Jag fick de i alla fall att lägga ut en rättning i sin nätupplaga.

På jobbet upptäckte vi ett allvarligt fel som gjorde att ett projekt stannar...Inte skoj och jag ska alltid kolla och pusha på allt och alla nu. Bara att bita i det sura äpplet och jobba på.

Som tur var går vårt projektarbete som tåget och det är ju alltid en ljusglimt i det här livet.

Nu är det in i Hisingen Runt dimman...

Inga kommentarer: