lördag 23 maj 2009

För helvete!

Jag blir så förbannad när jag läste om att åtta maskerade män hade åkt hem till ÖIS tränaren och skrämt livet ur hans dotter. Inte ens mitt favorituttryck "Hur dum får man bli?" räcker till i detta läget, utan det får bli ovanstående svordom. Egentligen ska jag inte lägga energi på detta, men ibland så måste det bli ett stopp på saker och ting. Och det är säkert så att dessa idioter inte går att få tag på eller att döma p g a bristande bevisföring...Men i min värld kan ni dra åt helvete, för någon annanstans vill vi andra inte ha er!

Igår hade jag och Ingegerd en skrivaihopsistadelenavuppdragetkväll. D v s jag sitter i soffan och kommer med glada tillrop och skriver ungefär en femtedel, men Ingegerd står för det mer akademiska. Nu är det den sista finjusteringen som ska göras ikväll och sen kommer jag att lämna in uppdraget. Och hoppas på att det blir godkänd :-)

Innan dess är det lite land som ska rensas. Och hoppas på att jag får hem lite täckbark ;-)

Inga kommentarer: