söndag 17 maj 2009

De bara väller fram


Det var en häftig känsla att stå på Götaplatsen och se löpare efter löpare efter löpare bara välla fram timma efter timma. Ett tag fick jag för mig att de skojade med mig och bara sprang runt runt Poseidon för att förvilla mig, men de var verkligen så MÅNGA!


Och så fantastiskt många löparstilar det fanns. Höga raka kliv eller små små hasande. Ett glatt ansikte eller ett som såg ut som om det skulle dö vilken sekund som helst. Men fascinerande var det i alla fall.


Det som var ännu roligare - tycker jag i alla fall - var att några av våra snabbcyklister hade fått uppdrag att följa de som var först i respektive klass. Allt för att kameran skulle hitta dessa personer lättare, men sicken kanonreklam för oss :-)


Tidigare på morgonen gjorde jag en person urglad genom att överlämna en cykel från en av våra sponsorerHisingen Runt. Kul och jag hoppas att cykeln verkligen kommer till nytta!


Dagen idag ska bli en stilla och lugn hemmadag - det har blivit en hel del av dessa nu. Jag är fortfarande inte kvitt min förkylning och det finns en hel del att göra på hemmafronten. Jag hoppas få hjälp med gräsklippningen idag och några andra bestyr av sönerna.

Inga kommentarer: