lördag 2 maj 2009

Allergi,skrivkramp och yngre kollektivet

Det är lite olika teman för dagen. Inatt fick sambon ett allergianfall och det innebar en mängd nysningar, hostattacker mm Jag trodde mina vaknätter var över i det här livet, men där fick jag tji. Vaken var jag i alla fall under en bra stund och inatt ska jag sova någon annanstans.

Nu måste jag faktiskt åstadkomma en litteraturuppgift, men det tar ju bara emot och emot o jag blir bara trött på detta idag. Sen är ju min vinnarskalle som den är så det kommer att krampas fram nåt, men jag tror att energitappet blir stort. Men förhoppningsvis kommer det nåt bra ur detta...

För att piffa upp mig tänkte jag sätta mig på altanen och skriva, men tji blev det där med. Äldste sonen och ett gäng av hans kompisar har intagit altanen. Det går att trixa med bollen och ligga och sola på den...Så den är verkligen klockren som lille Krille uttryckte det igår.

Inga kommentarer: