söndag 12 april 2009

Partydax


För att sätta lite piff på dagen,kommer vi att ha 18års kalas för sonen. Maten är inhandlad ( o ja, det blev dyrt när han o hans kompis var med), ölen finns i kylen. O det bästa var när yngste sonen på Coop frågade hur mycket vodka jag har hemma ;-) Nu blir det fördrink med vodka i. Fast den spygöna färgen hoppa vi över!


Igår arbetade jag i trägården och den blev riktigt snygg. Det gamla trista är borta och förhoppningsvis kommer det nya glada färger från glada blommor. Idag känns det i kroppen, men jag är så glad att min rygg verkar klara av detta bättre.


Efter att ha gjort detta och lagt mig tillrätta i soffan igår, blev jag uppringd av en cykelkompis som var på Kungälvs sjukhus med en annan kompis. Så en biltur blev det på kvällskvisten för att köra hem dessa två. Jag hoppas du mår bättre idag, Pierre!


Nu ska jag dammsuga och göra det ännu finare här hemma!

Inga kommentarer: