tisdag 24 mars 2009

Vet inte


riktigt hur jag ska klassificera dagen som är. Vaknade med ont i halsen och ont i ryggen efter att ha somnat i soffan igår kväll. Nåt mysko är det i kroppen just nu :-(


Efter att ha fått ett lite uppseendeväckande meddelande på mobilen lyckades jag få snurr på två av mina kamrater. Rykten är sådär i vissa fall.


Väl på jobbet hade vi ledningsgruppsmöte som jag halvsov mig igenom. Får och måste lära mig att ta större plats på dessa möten, men ibland blir det bara tristess.


Lyckades reda ut det uppseendeväckande meddelandet på mobilen och sen fick jag ett mindre trevligt svar på ett mail. Vad trött jag blir på personer som inte kan skilja på det jag gör och den jag är....


Försökte reda ut ännu mer och lyckades nog ganska bra med det.


Och nu har jag lagt ut en massa info angående en av årets händelser; Hisingen Runt!! Cykelloppet som bara måste cykla :-)


Dax för en stund med mina studier!

Inga kommentarer: