onsdag 18 mars 2009

Konferens

Nu har jag varit på konferens i två dagar. En av våra stora ITleverantörer har ett årligt event i två dagar och det var intressant. Kul att lyssna på en massa spännande små föredrag. Speciellt inspirerande var en professor från London Business School, som pratade om Sox på ett väldigt lättsamt och bra sätt.

En del ansikten från mitt förra jobb dök upp och det är ju alltid kul bekantskaper. Och i vissa lägen kan jag ju definitivt säga att jag saknar dem...

Jag hade nattlogi hos moster och hennes man. Det är alltid kul att träffa dem, för det blir ju alltid roliga samtal. En snart 70 årig advokat med en hel del mål som hon arbetar med och mannen som en fd gymnasierektor innebär att intellektet alltid måste vara med. Och det ska bli kul med kusinträffen i sommar ;-)

Och nu är jag TRÖÖÖÖTT! Det blir jag efter en konferens.

Inga kommentarer: