lördag 7 mars 2009

Ensam hemma del 1 & 2


Så var jag själv denna helgen. sambon är i norra delen - eller kanske det är mitten - och hjälper sin mamma att flytta. Och sönerna är upptagna på sitt håll. Så då blir det sushi framför TVn på kvällen, två favvoprogram och sen - SOVA i soffan. Jag försökte få med någon från skolan igår på AWöl, men det gick sådär.


Det som jag tyckte var synd igår var att föreläsningen var kanonintressant, men jag var så trött så jag orkade inte bidra. Dessutom var den nyttig för mitt jobb. Jag får försöka vara mer uppmärksam idag och verkligen bidra.

Idag ska jag iväg en sväng till skolan och sen ska jag försöka göra stan...Är ju så himla kass på det.

Igår fick jag svar på en kulturyttring och det var mycket riktigt en sådan. Och en ganska grov dessutom. Så nu hoppas jag att omvärlden förstår det och kan AGERA.

Inga kommentarer: