lördag 28 mars 2009

Ännu mer förkyld!

Nu blir jag riktigt gnällig...Kroppen spelar mig ett totalspratt och är inte alls med. Jag som skulle träna idag och cykla Spinn of Hope. Nej, så blir det inte alls, utan jag får snällt hålla mig hemma och ta hand om min frysande kropp och rinnande näsa.

Jaja, så är det ibland. Och jag är inte alls gnällig ;-)

Igår fick jag i alla fall ett uppslag till uppsatsämne. För nu när ev mina drömmar om att cykla Paris-Brest-Paris går om intet så får jag väl slå mig på nått nytt. Så en Mastersexamen ska jag väl kunna ordna istället. En konsult på jobbet har ett förflutet inom den akademiska världen och hon ger mig olika uppslag. Hoppas att jag kan få detta godkänt.

Och nu ska jag i alla fall prestera en litteraturuppgift. För prestera är ju nåt som man bara måste i detta århundrande ;-)

Snörvel och ha det bra!!

Inga kommentarer: