tisdag 10 februari 2009

Projektbetyg MVG


Yeep, där satt den! Äldste sonen fyllde 20 idag och nu är det dax för projektsummering. Trevlig, väluppfostrad, skötsam - kort sagt en riktig svärmorsdröm ;-). Känns himla bra! Och imorgon är det dax för nästa projekt med avslut - ordförande i klubben!

Och till helgen ska jag till Fjällbacka och bara vila upp mig och förhoppningsvis se lite fin skärgård...ska bli så skönt.

Funderar och funderar på nya projekt, men jag ska försöka att avsluta husprojektet och skolprojektet. Det är nog mer konstigt att inte ha 140% att göra hela tiden, så det kommer att bli tomt tror jag. Kanske ska ägna mig åt mig själv :-) Jaja, på nåt sätt ska nog detta gå bra med.

P.S. Bilden är från sonens expedition till fjällen under hans gymnasietid...söt eller hur ;-)

2 kommentarer:

Jennie sa...

Så du lämnar över klubban? Hur ska dom klara det då :)
Var går du på pilates förresten? Nu ska jag in och kolla hisingens sida, va ett tag jag va där...

Karin Ahlin sa...

Det blir kanon med lite nya krafter :-)

Pilatesen är på Linnégatan. Jag har inget att jämföra med, men jag tycker det är helt OK!