lördag 28 februari 2009

Plubbar...

Så nu ska det åstadkommas ytterligare en litteraturuppgift. Denna period har jag inte varit speciellt disciplinerad gällande studerandet, så jag får se vad jag kan åstadkomma. Ibland lutar jag mig lite för mycket tillbaka och vill ha det lugn toch skönt och då blir det som det blir. Bara att ta fram bredpannan och plöja på är det som gäller nu.

Cyklatilljobbet cykeln är inspekterad nu och den ska ju ev gå att göra nåt åt så att den blir bra för mig. En racer står ju alltid på önskelistan, och vi får se vad som händer med det.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Psst, vad gör du den 28:e mars? Har en cykel och tänkte fixa ännu en till Spin of hope cyklingen, förmån till barncanderfonden. Har du lust att hänga på?
Ha de bra!
//Jennie

Karin Ahlin sa...

Jag är på träningsläger med klubben då. Annars hade jag givetvis ställt upp. Vi ska ha en träning på lägret med insamling till barncancerfonden.