tisdag 17 februari 2009

Livets berg-och dalbana del 725 ;-)


Idag har det varit mycket funderingar och känslor hit och dit. För det första KAN jag inte ha tråkigt. Det fungerar inte på en social själ som mig! Så på något sätt får jag ändra på detta. Ska bara fundera ut hur....


Sedan är det självklart så att det är jobbigt och svårt för en bestämmande själ att inte få göra det när jag har roddat runt en hel massa innan. Men energin ska bara omriktas i detta fallet har jag bestämt mig för. Till att odla mina kontakter, träna och plugga.


Nu är sambon på sjukhus, dessutom. Han fick ont i magen i förra veckan och idag igen. Så det blir till att ligga på akuten hela natten och antagligen komma fram till att det ev var något, eller inte.
Som dagens glädjeämne hörde dock att jag blev tillfrågad av att vara totalansvarig för vårt motionslopp som vi har i klubben. Ska fundera på detta tills imorgon och svara då :-)

Inga kommentarer: