söndag 25 januari 2009

Träningsvärk

Idag tränade jag med klubben för första gången på läääänge. Och nu har jag ont i kroppen och känner mig allmänt trött. Som tur var ska jag till kiropraktorn på onsdag så förhoppningsvis släpper allt innan dess eller så med hans hjälp.

Vi tog en sväng på stan efter spinningen så nu har jag en ny väst istället för den gamla slitna som hängde med alldeles för länge ( men den var skön).

Och mina mysbyxor ska nog också gå till sällare jaktmarker, tror jag. Måste nog fundera på detta ett tag innan jag gör det :-)

Vad blev det av funderandet gällande nya projekt? Jo, det blev skolan och träning...o sen vill jag resa någonstans också. En badstrand någonstans eller så en resa till USA hade suttit som en smäck!

Nu ska jag gräva ner mig i förändringsledning och sen ska jag börja skriva lite. Vad är skillnaden på förändring och utveckling ska vi börja med! Rätt svar kommer om några dagar ;-)

Inga kommentarer: