onsdag 28 januari 2009

Nyhet på G


Imorgon ska jag träna pilates för första gång. Detta på inrådan av kiropraktor och lite andra bra människor runt om mig. Så nu har jag packat ner träningskläder och känner lite spänning i kroppen.

Idag var jag hos "min" Jonas, så nu känns kroppe som ny och helt avspänd. Och jag uppskattar så att han inte säger till innan han knäcker till i nacken. det låter för himla hemskt, men ska ju bara vara senor som har häftat i varandra lite.

Funderar faktiskt på att ta en kort och liten cykeltur på lördag. En sväng till Kållered som premiärtur känns ju himla bra.

På jobbet jobbar vi en massa med att lösa upp knutar och informera varandra om vad som händer. Får se om vi kan få det nya projektet i hamn. Det hade i alla fall varit en arbetsseger som heter duga.

Igår jobbade vi med klubbforumet. Kommer att bli så bra med de som ska ha hand om det. Och jag gillar att arbeta med människor som är kunniga och har rätt mindset.

Inga kommentarer: