torsdag 11 december 2008

Slött och slappt

Idag borde jag ha gjort en massa saker efter jobbet, men jag VILLE inte. Så det blev en middagsdejt med sambon och lite lyxinköp ( Göteborgs Pepparkakor kostade 130 kronor för en rulle).

Biblioteket fick ett av mina sällsynta besök. Konstigt för jag älskar egentligen stället, men det blir ju alltid så dyrt när jag är där. Böcker som inte lämnas tillbaka i tid eller bara försvinner. Men nu har jag bestämt mig för att promenader är ett bra sätt att få igång tanten och jag behöver nåt att lyssna på istället för bilbruset.

Kiropraktorn var jag också hos idag. Lite ryggknäck och stretchförmaningar och sen var det över för denna veckan. Och sen måste jag träna för allt vad tygen håller tycker han. Började faktiskt fundera på att anmäla mig som värd på Friskis igen.

Men imorgon ska jag bli vuxen igen och göra det som jag borde gjort för länge sen...skriva på min inlämningsuppgift och projektarbetet. Bra att jag är ensam hemma hela helgen och kan gå omkring i morgonrock och leka professor Balthazar :-)

Inga kommentarer: