onsdag 10 december 2008

Resa österut

Under två dagar har jag varit med jobbet österut. Väldigt annorlunda, och samtidigt så får det mig att inse vad inrutad jag är som person. Maten var sisådär, och det störde mig en massa. Istället för att prova på så mycket, så blev jag lite gnällig och det måste jag förbättra.

Kul var det i alla fall att träffa all som jag har jobbat med runt om i organisationen. Speciellt det lilla team som jag skapade i baltländerna. Jag kommer att sakna er en massa :-(

Och sen var det där med att ha ett stort hus och en massa husnycklar utdelade hos nära o kära. Inatt öppnade sig dörren helt plötsligt och in kommer mamsen. Hon tog fel på sovrummet och toaletten, den lilla sötnosen. Desto trevligare var det att ha henne till sällskap till frukosten i alla fall :-)

Inga kommentarer: