lördag 13 december 2008

Ensam hemma del 2

Jaja, riktigt så busigt som i filmen är det väl inte. Ganska stillsamt egentligen. Ligger i min soffa och läser litteratur om verksamhetsmodellering. Väldigt intressant tycker jag och jag känner, som med det mesta i livet, att jag vill lära mig mer.

Och samtidigt kan jag fundera på om det är värt att läsa samtidigt som jag jobbar. Tänk vad mycket fritid jag kunde ha, om det inte var för att jag ska prestera en litteraturuppgift en gång i månaden. Men, det ger ju samtidigt en massa inspiration och utan detta hade jag inte överlevt hösten.

Nu till en sak som jag bara tycker är för mycket; Bruce S ( hemmaguden) i dansbandskampen!! Man får inte häda i det här livet....Så nu ska den riktiga Brucan på i högtalarna. Och som om det inte var tillräckligt körde de Tina Turner också...

Inga kommentarer: